25. oktober 2013

God kvelds

Det er kjekt å kunne lage til noe annet enn bare skiver hver kveld. Så i går kveld fant eg ut at eg skulle lage wraps til meg og mannen min. Eg hadde liggende noen tortilla lefser fra tidligere i veka, så det var ein fin måte og utnytte dei på. Eller tok eg bare det vi hadde i kjøleskapet norwegia, skinke, kremost, ruccula, kinakål, purre, avocado og pesto.

Eg smurte kremosten utover alle tortilla lefsene og la purre, ruccula, kinakål, skinke og hvitost på ca halve lefsa. På to av lefsene valgte eg å ha avocado og dei to andre pesto. Sånn at det blei to forskjellige smaker:-) tilslutt rullet eg dei sammen og delte dei i to.

Eg var spent på kordan disse kom til å smake, men det blei veldig godt! Det blei ein fin fordeling med pesto og avocado.

Så blei det to til overs, som eg kunne ha med meg på jobb i dag:-) nam nam...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar